هایپرتایر، برنده مردمی چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران




در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران، مجموعه هایپرتایر بعنوان وب سایت برگزیده در حوزه خودرو و خدمات مرتبط معرفی شد.

امسال نیز جشنواره وب و موبایل ایران با حضور ده ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف برگزار شد و در نهایت در تاریخ 21 اسفندماه با معرفی برگزیدگان وب و موبایل ایران به پایان رسید .

جشنواره وب و موبایل ایران با تاکید بر ارتقای بهره وری و توانمندسازی فعالان حوزه کسب و کار آنلاین و همچنین عملکرد مطلوب تر وب سایت ها و نرم افزار های موبایل، هر ساله در این عرصه گام برمیدارد.

مجموعه هایپرتایر امسال نیز برای سومین سال پیاپی، برنده جشنواره وب و مویابل ایران شد که امسال نیز افتخار برگزیده شدن توسط آرای مردمی را از آن خود کرد.

بدیهی  است، این جایزه با حمایت و پشتیبانی همراهان همیشگی مجموعه هایپرتایر حاصل شده است و مانند همیشه همراهان هایپرتایر در پیشبرد اهداف و ایده های اصلی آن نقش مهمی ایفا می کنند. هایپرتایر جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان خود دریافت نموده است و دریافت نشان آرای مردمی افتخار بزرگی است که یک مجموعه آنلاین می تواند در بازار کسب نماید .

گفتنی است، مجموعه هایپرتایر به عنوان تیمی خلاق و آشنا به چالش های خودرویی و لاستیک، نقش مهمی در حوزه خودرو و خدمات مرتبط با آن را ایفا می کند و با توجه به نیازها و اولویت های مصرف کنندگان و کاربران خود، در تلاش برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان در رابطه با تایر است. هایپرتایر همواره می کوشد با بهره گیری از فناوری روز دنیا و همچنین نیازسنجی کاربران و مصرف کنندگان خود خرید تایر را به ساده ترین و سریع ترین شکل، امکان پذیر سازد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0